בובה פורטל גיל הזהב
בובה פורטל גיל הזהב
 
 
 

 
הקטן כתב: הקטן כתב הגדל כתב: הגדל כתב
הטבות והנחות "אזרח ותיק"
הומאופתיה, מסעדות, צימרים, רופאי שיניים, רופאים, רפואה אלטרנטיבית
"ספר לסבתא" הומור תורם לבריאות

עשרת המאכלים שיגרמו לך מצב רוח טוב

27/07/2009 19:08
מאת: מערכת האתר


מזון והרגלי אכילה בהחלט משפיעים על מצב הרוח.איך תצרכו מצב רוח טוב ומזון שיגרום לכם לחייך...

עשרת המאכלים שיגרמו לך מצב רוח טוב

 

איך לצרוך מצב רוח טוב ממזונות?

  • אומגה 3, חומצה פולית, ויטמיןD וויטמין B12 הם ארבעה מרכיבי מזון מרוממי נפש
  •  מומלץ לאכול כל 4-5 שעות במשך היום ,תזונה עשירה בסיבים תזונתיים

 

טיפים מאת: ד"ר אסנת רזיאל מומחית בניתוחי הרזייה, המנהלת הרפואית של מלב"י - המרכז  הרפואי  לטיפול בהשמנת יתר, מקבוצת אסיא מדיקל

 

מזון והרגלי אכילה בהחלט משפיעים על מצב הרוח.איך תצרכו מצב רוח טוב ומזון שיגרום לכם לחייך?

 גם כשפוצחים בדיאטה חשוב להפחית קלוריות בתבונה. הרכב הגוף שלנו מתחלק ל'רקמת שומן כללית' ולמסת גוף כחוש'. רקמת השומן היא הרקמה שאנחנו רוצים להפחית במהלך דיאטה באמצעות פירוק השומנים.לעומת זאת מסת גוף כחוש או LBM, כלומר רקמת הגוף שמכילה את התאים, נוזלי הגוף, השלד והשרירים, היא רקמה שגם במהלך דיאטה אנו רוצים לשמר - ולאבד ממנה כמה שפחות.זו הסיבה שדיאטה הגורמת לאיבוד מינימלי ככל האפשר של מסת גוף כחוש, היא דיאטה מוצלחת יותר המקנה תחושת שובע ושמחה.

 

 ההמלצה היא לאכול כל 4-5 שעות במשך היום,  ולצרוך תזונה עשירה בסיבים תזונתיים, וכן מאכלים עשירים באומגה3,

 חומצה פולית, ויטמין B12 וויטמין D  שהם  ארבעה מרכיבי מזון משפרי מצב רוח.


הרשימה הבאה מכילה את עשרת המאכלים מרוממי הנפש:

1.     דג סלומון - עשיר באומגה 3 ובויטמין D

2.     תרד - עשיר בחומצה פולית ובסיבים תזונתיים

3.     חלב רזה - עשיר בויטמין D ובויטמין B12

4.     זרעי פשתן - עשירים בסיבים תזונתיים, אומגה 3 ובחומצה פולית

5.     אוכמניות - עשירות בסיבים תזונתיים ובחומצה פולית

6.     ביצים מועשרות באומגה 3 - עשירות באומגה 3, ויטמין D וויטמין B12

7.     סרדינים - עשירים באומ ה 3 וויטמין D

8.     פולי סויה - עשירים בסיבים תזונתיים, חומצה פולית ואומגה 3

9.     שעועית - עשירה בסיבים תזונתיים ובחומצה פולית

10. כרוב ניצנים - עשיר בסיבים תזונתיים ובחומצה פולית

 


טיפים מאת: ד"ר אסנת רזיאל מומחית בניתוחי הרזייה, המנהלת הרפואית של מלב"י - המרכז  הרפואי  לטיפול בהשמנת יתר, מקבוצת אסיא מדיקל

 

 


 אין לראות בתוכנו של אתר זה או בתוכנם של הכתבות המופיעות בו, תחליף לטיפול רפואי קונבנציונלי או הומיאופתי או המלצה לדרך טיפול או למניעת טיפול קיים קונבנציונלי או הומיאופתי. טיפול עצמי על בסיס תוכנו של האתר או כתבותיו יהיה על אחריותו הבלעדית של הקורא המטפל.

 





קישורים:
  סיפורי חיים
  קלנועית



הוסף תגובה


תגובות:


 
ראשי  |  הטבות אזרח ותיק  |  כתבות  |  קניון גיל הזהב  |  צור קשר  |  אודות  |  משחקים  |  ספר לסבתא  |  תקנון מפת אתר
דיור מוגן  |  הליכון רולטור  |  מכשירי שמיעה  |  אוזניות אלחוטיות  |  טיטולים  |  כסא גלגלים  |  עוגות יומולדת  |  גיל השלישי  |  אמבולנס פרטי  |  גיל הזהב  |  קניון לבעלי צרכים מיוחדים  |  מניעת החלקה  |  רולטור  |  צוואות וירושות  |  הגיל השלישי  |  קלנועית  |  אלצהיימר  |  בריינספא סדנאות לזכרון  |  בתי אבות  |  גיל הזהב  |  הנחות  |  סיפורי חיים  |  הפקת אירועים  |  טיולי גיל הזהב  |  חיתולים למבוגרים  |  סיעוד  |  קשישים  |  יעוץ  |  לימודי מחשב  |  מוצרי ספיגה  |  שיתופי פעולה  |  אחוזת נוה חוף  |  כסאות רחצה
© כל הזכויות שמורות לבובה bobe ©
חנות בובה מופעלת ע"י מערכת יאללה חנות באינטרנט הקמת חנות באינטרנט